BT

Outsourcing Recommendation

Grafiek
 

Percentage positieve aanbevelingen BT

 

Percentage Positieve aanbevelingen [[FILTER]]

 

Percentage Positieve aanbevelingen BT [[FILTER]]

Tevredenheidsscore

 

BT, Standaarddienstverlening



 

[[FILTER]], Standaarddienstverlening

 

BT, Standaard dienstverlening [[FILTER]]

Giarte Trust Score (GTS)

 

Score BT

 

Peer Group gemiddelde:
Large Size

 

Score [[FILTER]]

 

Score BT [[FILTER]]

Vergelijk de data met een andere service provider:

Vergelijk de data met jaargang:

BEDRIJFSPROFIEL BT

BT’s Benelux-organisatie is onderdeel van de Global Services divisie van BT Group. De netwerken IT-dienstverlener bedient klanten uit vrijwel alle sectoren en werkt samen met uiteenlopende technologiepartners. Global Services richt zich specifiek op het topsegment van de grootzakelijke, internationale markt. Het belangrijkste ecosysteem waar BT in opereert is het eigen ‘Cloud of Clouds’ecosysteem, waarin competenties, technologie en partners samenkomen. De focus van de dienstverlening ligt op het helpen van klanten bij hun digitale transformatie. BT hanteert daarbij drie speerpunten: digital customers, digital business en digital employees. Beveiliging is hierbij een vierde speerpunt. Het eigen wereldwijde netwerk en de Cloud of Clouds-portfoliostrategie zijn voor BT onderscheidend.
 

SUCCESSEN

Jaarlijks wordt er in Amsterdam voor circa 200 miljoen euro aan parkeerboetes en -naheffingen uitgedeeld. Tot voor kort hadden de parkeerwachters in Amsterdam veel te maken met agressiviteit van burgers die een naheffing hadden ontvangen. Egis Parking Services is de partij die na een openbare aanbesteding het parkeerbeheer in Amsterdam verzorgt. Daarbij is gekozen voor betaald parkeren op basis van kenteken. In de nieuwe werkwijze maken de handhavers gebruik van scan-auto’s, wat minder werkstress oplevert en bijdraagt aan de efficiency. BT leverde de infrastructuur die nodig is voor 24×7 digitaal parkeerbeheer. Het nieuwe platform stelt Egis Parking Services in staat jaarlijks 40 miljoen kentekenplaten te scannen. De nieuwe opzet heeft geleid tot 35 procent kostenbesparing op parkeerbeheer, maar ook tot een daling van het ziekteverzuim van 24 procent in 2011 naar 3,5 procent in 2016.
 

STRATEGIE 2020

We staan aan de vooravond van de vierde industriële revolutie – en pas nu beginnen we begrip te krijgen voor de implicaties van het digitale tijdperk dat ons te wachten staat. De ontwikkelingen gaan enorm snel op gebieden als IoT, AI, robotics, zelfrijdende voertuigen en quantum computing. BT streeft ernaar om voor zijn klanten het maximale uit digitalisering te halen, wat het bedrijf aanduidt met ‘The Digital Possible’. BT wil daarbij ook dé belangrijkste cloud services integrator voor haar klanten worden. Overnames zijn geen doel op zich, maar BT doet zo nu en dan doelgerichte overnames van gespecialiseerde spelers.

  Omzet Aantal werknemers
Global 6,5 mld. GBP* ?
Benelux - ?

*  Omzet FY 2015/2016

Aantal evaluaties in OP2017 Peer Group Aantal jaren in de studie
? Large Size ?
Technologie- en platformpartners o.a.
Amazon Web Services, BearingPoint, Cisco, Citrix, Cloud Foundry, Commvault, Dynatrace, Dell EMC, Fortinet, HPE, InfoVista, Microsoft, Microsoft Azure, NetApp, Office 365, Oracle, Riverbed, Salesforce, SAP, Trend Micro, T-Systems Dynamic Services for SAP solutions, VMware
Compliancy standaarden en richtlijnen
ISO 9001, ISO 14001, ISO/IEC 27001, NEN 4400, ISAE 3402/SOC1 Type II, PCI DSS, ISO 20000
Sectoren
BT geeft aan in alle sectoren vertegenwoordigd te zijn.
  Bekijk het profiel van BT op cloudsourcing.nl