BT

Aanbevelingsverdeling

 
 

Detractors

 

Passives

 

Fans

Giarte Trust Score (GTS)

 

Score BT

 

Peer Group gemiddelde:
Large Size

 

Score [[FILTER]]

 

Score BT [[FILTER]]

Tevredenheidsscore

 

BT, Standaarddienstverlening



 

[[FILTER]], Standaarddienstverlening

 

BT, Standaard dienstverlening [[FILTER]]

Vergelijk de data met een andere serviceprovider:

Vergelijk de data met jaargang:

BEDRIJFSPROFIEL BT

BT’s Benelux organisatie is onderdeel van de Global Services divisie van BT Group. De netwerk- en IT-dienstverlener bedient klanten uit vrijwel alle sectoren en werkt samen met uiteenlopende technologiepartners. Global Services richt zich specifiek op het topsegment van de grootzakelijke, internationale markt. Het belangrijkste ecosysteem waar BT in opereert is het eigen ‘Cloud of Clouds’-ecosysteem, waarin competenties, technologie en partners samenkomen. De focus van de dienstverlening ligt op het helpen van klanten bij hun digitale transformatie. BT hanteert daarbij drie speerpunten: digital customers, digital business en digital employees. Beveiliging is hierbij een vierde speerpunt. BT streeft er naar om voor zijn klanten het maximale uit digitalisering te halen, wat het bedrijf aanduidt met ‘The Digital Possible’. BT wil daarbij ook de belangrijkste cloud services integrator voor haar klanten worden. Het eigen wereldwijde netwerk en de Cloud of Clouds-portfoliostrategie zijn volgens BT onderscheidend.

 

SINGLE EUROPEAN SKY

Het aantal vliegbewegingen zal de komende jaren naar verwachting verdubbelen, waardoor de behoefte aan veilige en zeer betrouwbare communicatie groter en belangrijker is dan ooit. SESAR (Single European Sky ATM Research, de technologische pilaar van het Single European Sky-programma van de Europese Unie) heeft tot doel de prestaties van het luchtverkeersbeheer te verbeteren door luchtverkeersbeheersystemen te moderniseren en te harmoniseren door middel van de definitie, validering en uitvoering van innovatieve technologische en operationele luchtverkeersbeheeroplossingen. Onderdeel hiervan is het optuigen van een nieuwe, toekomstbestendige netwerkdienst die gebruikt kan worden door alle bij luchtverkeersleiding betrokken partijen, om bedrijfskritische datatransmissie betrouwbaar, veilig en kostenefficiënt te kunnen laten verlopen. Voor de levering en het beheer van deze netwerkdienst heeft BT in de eerste helft van 2017 – na een gezamenlijke Europese inkoopprocedure – een contract gesloten met Eurocontrol en 41 verschillende luchtvaartdienstverleners. Het nieuwe, zeer veerkrachtige netwerk, genaamd New Pan-European Network Service (NewPENS), zal ongeveer 100 locaties in 47 landen in de regio en de directe buurlanden van het gebied dat Eurocontrol bedient, met elkaar verbinden. NewPENS wordt gebouwd op het IP-netwerk van BT. Het staat open voor een groter aantal belanghebbenden – denk aan Defensie, luchtvaartmaatschappijen, luchthavens en meteorologische diensten. Waar nodig is de beschikbaarheid van het netwerk ‘five nines’ ofwel 99,999% – een decimaal hoger dan bij het bestaande netwerk.

  Omzet Aantal medewerkers
Global 5,0 mld. GBP* ?
Benelux - ?

* Omzet FY 2017/2018

Aantal evaluaties in OP2018 Peer Group Aantal jaren in de studie
? Large Size ?
Technologie- en platformpartners o.a.
Amazon Web Services, BearingPoint, Cisco, Citrix, Cloud Foundry, Commvault, Dynatrace, Dell EMC, Fortinet, HPE, IBM Clouds, InfoVista, Microsoft, Microsoft Azure, NetApp, Office 365, Oracle, Riverbed, Salesforce, SAP, Trend Micro, T-Systems Dynamic Services for SAP solutions, VMware
Compliancy standaarden en richtlijnen
ISO 9001, ISO 14001, ISO/IEC 27001, NEN 4400, ISAE 3402/SOC1 Type II, PCI DSS, ISO 20000
Sectoren
BT geeft aan in alle sectoren vertegenwoordigd te zijn.

Hoogste Trustindicator

Hoogste Trustindicator 69

Bekwaamheid

Easiness-score

Easiness-score 51

Gemaksscore voor niet-standaarddienstverlening

Hoogste Proactiviteitsscore

Hoogste Proactiviteitsscore 53

Incidenten

  Bekijk het profiel van BT op cloudsourcing.nl