Conclusion

Conclusion

Aanbevelingsverdeling

 
 

Detractors

 

Passives

 

Fans

Giarte Trust Score (GTS)

 

Score Conclusion

 

Peer Group gemiddelde:
Large Size

 

Score [[FILTER]]

 

Score Conclusion [[FILTER]]

Tevredenheidsscore

 

Conclusion



 

[[FILTER]]

 

Conclusion [[FILTER]]

Vergelijk de data met een andere serviceprovider:

Vergelijk de data met jaargang:

*Zowel in het profiel als in de benchmark zijn de scores van Conclusion en myBrand samengevoegd.


 

BEDRIJDSPROFIEL CONCLUSION

Conclusion richt zich op businesstransformatie en IT-services. Conclusion initieert, faciliteert, ontwikkelt, onderhoudt en innoveert digitale processen voor en met haar klanten, met diensten die variëren van business consultancy tot applicatiediensten en IT-outsourcing. Uitgangspunten zijn, aldus het bedrijf, het optimaal bedienen van de klant, het verstevigen van de concurrentiepositie van de klant en het zeker stellen van diens toekomstvastheid. Beheerst vernieuwen is de sleutel van succes, stelt Conclusion. Te beginnen bij een robuuste basis in de IT-operatie. Daarom is het vlekkeloos laten draaien van missiekritische systemen van haar klanten de eerste zorg. Conclusion zegt hiervoor de noodzakelijke vernieuwingen aan te brengen en in innovaties te voorzien. Vanuit ‘Nachtrust as a Service’ wordt de focus op de transformatie gelegd. Klantvraag én maatschappelijke relevantie bepalen het denken en doen van Conclusion, zo stelt de organisatie. Vanuit haar domeinkennis en technologie kijkt zij zowel naar de businesstransformatie als naar de verbetering van missiekritische processen – vaak met een maatschappelijk karakter – van de klantorganisatie. Denk aan kansen en uitdagingen op het gebied van mobiliteit, communicatie, zorg en veiligheid. Als IT-dienstverlener onderscheidt Conclusion zich door haar wijze van organiseren. Conclusion telt 23 autonoom opererende, specialistische bedrijven, die als ecosysteem ook in wisselende samenstelling de klant bedienen vanuit een totaalpropositie.

 

VAN MIGREREN NAAR INNOVEREN

In de wereld van verzekeringen bekleedt CIS – Stichting Centraal Informatie Systeem – een belangrijke positie. CIS beheert zo’n 18 miljoen registraties van verzekeringsnemers en objecten. Op basis hiervan verifiëren verzekeraars en gevolmachtigden de aan hen verstrekte gegevens om risico’s bij acceptatie en claims zo goed en zo snel mogelijk in te schatten. CIS-registraties zijn exclusief beschikbaar voor aangesloten verzekeraars en hun gevolmachtigden. Via geautomatiseerde processen wordt de CIS databank ruim 2,2 miljoen keer per maand bevraagd. Daarnaast heeft CIS ruim 7.300 gebruikers die de databank nog eens 300.000 keer per maand checken. Met het oog op continuïteit en innovatie koos CIS in 2018 voor de IT-dienstverlening van Conclusion. Na een intensieve oriëntatie gaf het bij CIS passende ambitieniveau van Conclusion de doorslag. De samenwerking omvat de migratie en de ondersteuning bij de continuïteit van diensten, maar Conclusion ondersteunt CIS ook bij nieuwe stappen naar verdere innovatie. Op basis van een roadmap werken beide partijen aan een nieuwe architectuur. Doel: slimmere integratie van de huidige applicaties en eenvoudigere aansluiting bij nieuwe databronnen. Ook heeft Conclusion een actieve rol bij productontwikkeling en innovaties van CIS-diensten.

  Omzet Aantal medewerkers
Global - ?
Nederland 197 mln. EUR ?
Aantal evaluaties in OP2019 Peer Group Aantal jaren in de studie
? Large Size ?
Technologie- en platformpartners o.a.
Amazon Web Services, Citrix, Dell Boomi, HPE, IBM, Ivanti (RES Software), Mendix, Microsoft Azure, MuleSoft, Office 365, OpenStack, Oracle, OutSystems, Red Hat, SAP, Sitecore, VMware
Compliancy standaarden en richtlijnen
ISO 9001, ISO 14001, ISO/IEC 27001, NEN 7510, ISO 20000, ISAE 3402/SOC1 Type II, FIRA, SKAO CO2 prestatieladder
Sectoren
Financiële dienstverlening, Overheid/Publieke dienstverlening, Productie & Industrie, Transport & Logistiek, Zakelijke dienstverlening, Zorg

Back-End

Hoogste EUM Dienstentevredenheidsscore 8,2

Hoogste EUM Dienstentevredenheidsscore

Superfans

Percentage 45%

Percentage "absoluut" aanbevelen

Aanpassingsvermogen

Hoogste Flexibiliteitsindicator 87

Hoogste Flexibiliteitsindicator

  Bekijk het profiel van Conclusion op cloudsourcing.nl