DXC Technology

DXC Technology

Aanbevelingsverdeling

 
 

Detractors

 

Passives

 

Fans

Giarte Trust Score (GTS)

 

Score DXC Technology

 

Peer Group gemiddelde:
Large Size

 

Score [[FILTER]]

 

Score DXC Technology [[FILTER]]

Tevredenheidsscore

 

DXC Technology, Standaarddienstverlening



 

[[FILTER]], Standaarddienstverlening

 

DXC Technology, Standaard dienstverlening [[FILTER]]

Vergelijk de data met een andere serviceprovider:

Vergelijk de data met jaargang:

BEDRIJFSPROFIEL DXC TECHNOLOGY

DXC Technology is in 2017 ontstaan uit CSC en Hewlett Packard Enterprise Services (als onderdeel afgesplitst van HPE). Beide bedrijven hebben een historie van ruwweg 70 jaar. De nieuwe combinatie levert onder meer diensten op het gebied van business process outsourcing, werkplekken, applicatiebeheer, cloud, analytics, security en consultancy. DXC Technology is actief in meer dan 70 landen en richt zich met name op het ondersteunen van grote organisaties die door grote verandertrajecten heen gaan. Er wordt wereldwijd samengewerkt met een groot netwerk aan partners; DXC Technology profileert zich hiermee als een onafhankelijke speler in de IT-dienstverlening. In Nederland is DXC Technology sterk vertegenwoordigd in de sectoren gezondheidszorg, financiële dienstverlening, manufacturing en retail. Het bedrijf stelt zich te onderscheiden door een agile organisatie en heeft binnen het klantbestand veel langlopende relaties. DXC Technology ziet het als taak om bedrijven als een vertrouwde adviseur op het vlak van technologie te begeleiden in de digitale transformatie.

 

INZETTEN OP NIEUWE WERKSTIJLEN

AkzoNobel en DXC Technology werken sinds 2009 samen. AkzoNobel staat voor de uitdaging om enerzijds de operationele kosten te verlagen en anderzijds de groei en innovatie te stimuleren. Onderdeel van die dubbele missie is het volledig digitaliseren van de bedrijfsprocessen. Ook het digitaliseren van de werkplek valt hieronder, waarbij afgelopen jaar meer dan de helft van 45.000 wereldwijde IT-gebruikers (verdeeld over meer dan 1.000 locaties) zijn overgestapt van Windows 7 naar Windows 10. Daarnaast is volop ingezet op het vergroten van de productiviteit van IT-eindgebruikers door middel van het uitbreiden van gebruiksmogelijkheden en support van verschillende devices voor verschillende werkstijlen, met inbegrip van nieuwe selfservicekanalen zoals chat. De support wordt in 24 talen geleverd vanuit vier servicedesklocaties, de 24/7-support is beschikbaar in het Engels.

  Omzet Aantal medewerkers
Global 24,6 mld. EUR* ?
Nederland - ?

*Omzet 2017

Aantal evaluaties in OP2018 Peer Group Aantal jaren in de studie
? Large Size ?
Technologie- en platformpartners o.a.
DXC Technology werkt in een netwerk van ruim 250 partners. DXC maakt onderscheid tussen Strategic Partners (o.a. Amazon Web Services, SAP, ServiceNow), Solution Partners (o.a. Salesforce, Symantec), Channel Sales Partners (o.a. AVNET, Sirius) en Supplier/Reseller Partners (o.a. Cisco, Citrix, NetApp).
Compliancy standaarden en richtlijnen
ISO 9001, ISO/IEC 27001, ISO 20000, ISO 14000, HSAS 18001
Sectoren
DXC Technology geeft aan in alle sectoren vertegenwoordigd te zijn.

Hoogste Trustindicator

Hoogste Trustindicator 67

Bekwaamheid

WoW-factor

WoW-factor 45%

Percentage "positief" verrast

Hoogste Proactiviteitsscore

Hoogste Proactiviteitsscore 53

Verbeteringen

  Bekijk het profiel van DXC Technology op cloudsourcing.nl