Endava

Aanbevelingsverdeling

 
 

Detractors

 

Passives

 

Fans

Giarte Trust Score (GTS)

 

Score Endava

 

Peer Group gemiddelde:
Medium Size

 

Score [[FILTER]]

 

Score Endava [[FILTER]]

Tevredenheidsscore

 

Endava, Standaarddienstverlening



 

[[FILTER]], Standaarddienstverlening

 

Endava, Standaard dienstverlening [[FILTER]]

Vergelijk de data met een andere serviceprovider:

Vergelijk de data met jaargang:

BEDRIJFSPROFIEL ENDAVA

Endava is een IT-dienstverlener die al meer dan 17 jaar wereldwijd actief is voor klanten in de bancaire sector, payments, verzekeringen, telecommunicatie, media, technologie en retail. De afgelopen jaren realiseert Endava jaar op jaar een groei van ongeveer veertig procent en het bedrijf heeft de ambitie om ook in de Nederlandse markt haar positie verder uit te bouwen. Endava heeft momenteel meer dan 4.600 werknemers verspreid over 23 vestigingen in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Denemarken en Amerika en applicatie-ontwikkelcentra in Centraal-Europa en Zuid-Amerika. Begin dit jaar werd de Latijns-Amerikaanse softwareontwikkelaar Velocity Partners overgenomen. Om haar klanten te helpen om relevanter en efficiënter te werken in de digitale wereld, biedt Endava haar oplossingen op gebied van Digital Evolution, Agile Transformation en Automation aan. Het is Endava’s missie om mensen te helpen succesvol te zijn en dat geldt voor klanten, medewerkers en gebruikers. Het bedrijf streeft naar langetermijnrelaties en heeft ook in Nederland een solide basis van loyale klanten.

 

OP ZOEK NAAR JONGE KLANTEN

Endava heeft voor een financiële dienstverlener, dat al sinds 2011 klant is, een grootschalig project gerealiseerd. Hierbij was het doel om samen een nieuw kaartproduct te ontwikkelen, gericht op het jongere marktsegment, om het gebruik van beloningen te stimuleren en de maandelijkse kaartuitgaven te verhogen. Voor het lanceren van de ‘Everyday Rewards-kaart’ heeft Endava geadviseerd de jaarlijkse kosten voor de kaart te verlagen om deze toegankelijker te maken voor het jongere publiek. Verder heeft Endava het interactiemodel van de kaart vernieuwd: realtime communicatie is mogelijk gemaakt door middel van een mobiele app. Hierdoor zijn kaarthouders direct op de hoogte van de uitgaven die zij doen, in plaats van achteraf. De kaart werd in het jaarverslag benoemd als een enorm succes, waarbij grote winsten werden geboekt. Kaarthouders die van kaart wisselden naar een ‘Everyday Rewards-kaart’, verhoogden hun maandelijkse uitgaven met 50 procent. Door dit succes werd de samenwerking voortgezet.

  Omzet Aantal medewerkers
Global 159 mln. GBP* ?
Nederland 17 mln. EUR* ?

*Omzet 2017

Aantal evaluaties in OP2018 Peer Group Aantal jaren in de studie
? Medium Size ?
Technologie- en platformpartners o.a.
Amazon Cloud, AngularJS, Apigee, Backbone.js, Chef, CloudHub, Docker, Java, JBoss, Liferay, MarkLogic, Mendix, Microsoft Azure, Mule ESB, MuleSoft, MySQL, .NET, Pega, Scala, Sitecore, Spark, Spring, SQL server, WebSphere
Compliancy standaarden en richtlijnen
ISO 27001, CMMI level 3
Sectoren
Endava geeft aan in alle sectoren vertegenwoordigd te zijn.

Diensten en tevredenheidsscores

Diensten en tevredenheidsscores 7,9

Development back-end applications (Application Management)

Superfans

Superfans 33%

Percentage "absoluut" aanbevelen

Hoogste Proactiviteitsscore

Hoogste Proactiviteitsscore 72

Incidenten

  Bekijk het profiel van Endava op cloudsourcing.nl