Levi9

Aanbevelingsverdeling

 
 

Detractors

 

Passives

 

Fans

Giarte Trust Score (GTS)

 

Score Levi9

 

Peer Group gemiddelde:
Medium Size

 

Score [[FILTER]]

 

Score Levi9 [[FILTER]]

Tevredenheidsscore

 

Levi9



 

[[FILTER]]

 

Levi9 [[FILTER]]

Vergelijk de data met een andere serviceprovider:

Vergelijk de data met jaargang:

BEDRIJFSPROFIEL LEVI9

Levi9 levert IT-diensten aan voornamelijk Nederlandse bedrijven vanuit zes delivery centers in Servië, Oekraïne en Roemenië. Het bedrijf is in handen van een kleine en stabiele groep aandeelhouders. Levi9 richt zich op het ontwikkelen en beheren van maatwerk softwareoplossingen, waarmee de klanten impact kunnen maken in hun markt. Levi9 gaat uit van het gebruik van bewezen technologie, adoptie van nieuwe technologie, automatisering en continue verbeteringen. Levi9 ambieert een langdurige relatie met haar klanten, waarbij ze naar eigen zeggen proactief, transparant en loyaal is. Het bedrijf kwalificeert haar klanten op een aantal aspecten: cultuur, manier van werken (agile), technologie en gemeenschappelijke cultuur en waardes. De klantvraag staat centraal en daarbij tracht Levi9 innovatie, kennis en vertrouwen te brengen. Het bedrijf kiest bewust voor organische groei met het oog op het behoud van de identiteit en om de verwachtingen van de klant te kunnen blijven overtreffen. Het bedrijf verwacht, net als in voorgaand jaar, in 2019 met name binnen de Independent Software Vendor- en fintech-sector hard te groeien.

 

STAGNERENDE VERNIEUWING VLOTGETROKKEN

Energiebedrijf Essent bedient zowel consumenten als (klein- en groot-)zakelijke klanten. Om het zakelijke segment goed te kunnen bedienen, beschikt Essent over een specifiek B2B-IT-landschap. De vernieuwing van de sales- en billing-omgeving – bedoeld om de zakelijke markt sneller en efficiënter van betere energieoplossingen te kunnen voorzien – werd intern uitgevoerd. Door verschillende factoren werden bij die vernieuwing zowel tijd als budget overschreden; reden voor Essent om op zoek te gaan naar een extern team. Na een selectieprocedure rolde Levi9 als nieuwe dienstverlener uit de bus. Aan beide kanten is eerst de nodige tijd geïnvesteerd in het opbouwen van teams en het overdragen van expertise. Aansluitend heeft Levi9 in een jaar tijd het vernieuwingstraject succesvol afgerond met dedicated teams vanuit Novisad (Servië). Omdat het vlottrekken van het vernieuwingstraject goed verliep, is eind 2017 besloten de samenwerking te formaliseren met een tweejarig contract en een aantal dedicated teams binnen Levi9 verantwoordelijk te maken voor zowel de uitbouw van de functionaliteit als het technisch beheer van de B2B-applicaties van Essent. Daarbij zijn applicaties onder meer naar de cloud gebracht en zijn de kosten van changes naar beneden gebracht. De nieuwe werkwijze zorgt ervoor dat zakelijke klanten sneller een aanbod op maat krijgen, waarbij Essent als eerste bedrijf in de markt online een realtime aanbod kan doen aan zakelijke klanten.

  Omzet Aantal medewerkers
Global - ?
Nederland 42,1 mln. EUR ?
Aantal evaluaties in OP2019 Peer Group Aantal jaren in de studie
? Medium Size ?
Technologie- en platformpartners o.a.
Amazon Web Services, Microsoft
Compliancy standaarden en richtlijnen
ISO 9001, ISO/IEC 27001
Sectoren
Financiële dienstverlening, IT & Telecom, Retail, Transport & Logistiek, Wholesale, Zakelijke dienstverlening

Betrouwbaarheid

Hoogste Trustindicator 87

Hoogste Trustindicator

WoW-factor

Percentage 81%

Percentage "positief" verrast

System Integration

Hoogste AM Dienstentevredenheidsscore 8,5

Hoogste AM Dienstentevredenheidsscore