myBrand

myBrand

Aanbevelingsverdeling

 
 

Detractors

 

Passives

 

Fans

Giarte Trust Score (GTS)

 

Score myBrand

 

Peer Group gemiddelde:
Medium Size

 

Score [[FILTER]]

 

Score myBrand [[FILTER]]

Tevredenheidsscore

 

myBrand, Standaarddienstverlening



 

[[FILTER]], Standaarddienstverlening

 

myBrand, Standaard dienstverlening [[FILTER]]

Vergelijk de data met een andere serviceprovider:

Vergelijk de data met jaargang:

BEDRIJFSPROFIEL MYBRAND

myBrand levert als integrale SAP-dienstverlener een volledig dienstenpalet aan bedrijven in de Nederlandse corporate midmarket. Een deel van de klanten is internationaal werkzaam maar heeft wel de DMU in Nederland. myBrand is actief op het gebied van hosting, technisch en functioneel applicatiebeheer, maar ook op het gebied van (greenfield) SAPimplementaties. Daarnaast worden klanten begeleid bij het implementeren van nieuwe en innovatieve SAP-oplossingen zoals SAP Hybris Customer Engagement & Commerce, SAP SuccessFactors en SAP S/4HANA. myBrand levert hosting vanuit twee datacenters (private suites) met eigen hardware. myBrand stelt zich te onderscheiden door zich structureel en systematisch te richten op een maximale klanttevredenheid. Bij myBrand is kwaliteit een uitgangspunt, lange termijn dienstverlening een streven en zijn optimale dienstbeleving en een goede relatie vereisten.

 

PROFESSIONALISERING VAN DE COMMERCIE

Bouwonderneming Heijmans ziet de bouwsector de laatste tijd enorm veranderen. Commercie wordt belangrijker en bouwbedrijven krijgen meer vrijheid van hun opdrachtgevers om multidisciplinaire projecten uit te voeren. Dit vraagt om helder inzicht in relaties met klanten en partners, wat voor Heijmans een uitdaging vormde, omdat binnen de organisatie weinig aandacht aan CRM was besteed. Samen met myBrand heeft Heijmans daarom in kaart gebracht waar een nieuw CRM-systeem, dat zou kunnen aanhaken op de bestaande SAP-omgeving, aan zou moeten voldoen. Met name de aansluiting op het proces voor tendermanagement vroeg om aandacht. Daarna heeft myBrand samen met Heijmans SAP Hybris Cloud for Customer geïmplementeerd, waarmee alle beschikbare, relevante data over projecten en de bijbehorende relaties overgaan naar één geïntegreerd CRM-systeem. Door de uitbreiding van SAP met een CRM-module heeft Heijmans nu snel en eenduidig inzicht in klantgegevens en trends. De implementatie van het CRM-systeem is een change-traject geworden, dat verschillende afdelingen bij elkaar heeft gebracht en goed laat samenwerken.

  Omzet Aantal medewerkers
Global - ?
Nederland 37,1 mln. EUR* ?

*Omzet 2017

Aantal evaluaties in OP2018 Peer Group Aantal jaren in de studie
? Medium Size ?
Technologie- en platformpartners o.a.
Fujitsu, NetApp, OutSystems, SAP
Compliancy standaarden en richtlijnen
ISO/IEC 27001, ISAE 3402/SOC1 Type II
Sectoren
Bouw, Financiële dienstverlening, Overheid/Publieke dienstverlening, Productie & Industrie, Retail, Transport & Logistiek, Wholesale, Zakelijke dienstverlening, Zorg

Diensten en tevredenheidsscores

Diensten en tevredenheidsscores 8,9

Private cloud hosting and storage (Infrastructure Management)

Superfans

Superfans 41%

Percentage "absoluut" aanbevelen

Easiness-score

Easiness-score 86

Gemaksscore voor niet-standaarddienstverlening