Open Line

Open Line

Aanbevelingsverdeling

 
 

Detractors

 

Passives

 

Fans

Giarte Trust Score (GTS)

 

Score Open Line

 

Peer Group gemiddelde:
Medium Size

 

Score [[FILTER]]

 

Score Open Line [[FILTER]]

Tevredenheidsscore

 

Open Line



 

[[FILTER]]

 

Open Line [[FILTER]]

Vergelijk de data met een andere serviceprovider:

Vergelijk de data met jaargang:

BEDRIJFSPROFIEL OPEN LINE

Open Line bedient vanuit zes vestigingen in Nederland midsize bedrijven en instellingen met een omvang van tweehonderd tot vijfduizend werkplekken. Open Line beschikt over twee eigen datacenters, die de basis vormen voor ‘trusted cloud’-diensten. Daarmee bedient Open Line met name klanten uit de financiële sector, de zorg en de overheid, wat juridisch ‘lastige’ omgevingen zijn waar vertrouwen en zekerheden extra belangrijk zijn. Wat Open Line betreft zijn persoonlijk contact en persoonlijke samenwerking met de dienstverlener bepalend voor vertrouwen, zeker in dit tijdperk van veranderend klantgedrag en -verwachtingen, disruptie van industrieën en steeds snellere innovatie en adoptie van nieuwe technologie. Open Line stuurt daarom bij de dienstverlening steeds meer aan op end user experience in plaats van alleen SLA’s. Medewerkerstevredenheid is daar een logisch onderdeel van. Het succes wordt tenslotte voor een groot deel bepaald door mensen. Open Line werkt verder intensief samen met partners zoals Cisco, Dell EMC, Microsoft, Veeam, Citrix en Ivanti. Het bedrijf wil primair autonoom groeien en focust daarbij met name op de zorgsector. Het bedrijf sluit bescheiden acquisities van gespecialiseerde partijen niet uit.

 

EEN SCHAALBAAR VERWIJSPLATFORM

Maastro is een radiotherapeutisch instituut dat de bestraling (radiotherapie) van diverse kankersoorten verzorgt. Maastro is een van de weinige centra in Nederland die naast traditionele fotonentherapie ook de nieuwste protonentherapie uitvoeren. Patiënten worden vanuit een groot gebied door hun oncoloog doorverwezen naar Maastro. Om te bepalen of patiënten baat hebben bij een protonenbehandeling moet bij de aanvraag onder meer specifiek beeldmateriaal worden ingediend. Maastro was op zoek naar zowel een goede manier om deze verwijzingen snel en effectief af te wikkelen als een vervanging voor de bestaande PACS-omgeving voor opslag van medisch beeldmateriaal (dat ook een rol speelt bij de beoordeling van de verwijzingen). Open Line heeft samen met twee partners een SaaSoplossing ontwikkeld en geïmplementeerd voor Maastro. Het project is afgerond in het voorjaar van 2019 en is voor Open Line een belangrijke stap vanwege de nadrukkelijke wens om hoger in de waardeketen van de zorg te opereren. De PACS-omgeving is als een schaalbare, op SaaS-gebaseerde Vendor Neutral Archive-omgeving opgeleverd. Het nieuwe verwijsplatform heeft als voordeel voor Maastro dat de doorlooptijd van inkomende behandelverzoeken van doorverwijzers is teruggebracht naar 24 uur, wat ook voor de patiënt belangrijk is. Het platform biedt betrokken oncologieprofessionals daarnaast de mogelijkheid om aan de hand van beeldmateriaal online te overleggen.

  Omzet Aantal medewerkers
Global - ?
Nederland 44 mln. EUR ?
Aantal evaluaties in OP2019 Peer Group Aantal jaren in de studie
? Medium Size ?
Technologie- en platformpartners o.a.
Cisco, Citrix, Dell EMC, Hyland, Ivanti, Microsoft, Microsoft Azure, Office 365, Parsek, Quistor (Oracle), Red Hat, Red Hat OpenShift, Veeam, VMware
Compliancy standaarden en richtlijnen
ISO 9001, ISO 14001, ISO/IEC 27001, NEN 7510, ISAE 3402/SOC1 Type II, ISO 20000-1
Sectoren
Financiële dienstverlening, IT & Telecom, Overheid/Publieke dienstverlening, Productie & Industrie, Transport & Logistiek, Vastgoed, Zakelijke dienstverlening, Zorg

Bekwaamheid

Hoogste Trustindicator 79

Hoogste Trustindicator

End User Management

Hoogste Domeinscore 8,0

Hoogste Domeinscore

Aanpassingsvermogen

Hoogste Flexibiliteitsindicator 80

Hoogste Flexibiliteitsindicator

  Bekijk het profiel van Open Line op cloudsourcing.nl