PeopleWare

PeopleWare

Aanbevelingsverdeling

 
 

Detractors

 

Passives

 

Fans

Giarte Trust Score (GTS)

 

Score PeopleWare

 

Peer Group gemiddelde:
Medium Size

 

Score [[FILTER]]

 

Score PeopleWare [[FILTER]]

Tevredenheidsscore

 

PeopleWare, Standaarddienstverlening



 

[[FILTER]], Standaarddienstverlening

 

PeopleWare, Standaard dienstverlening [[FILTER]]

Vergelijk de data met een andere serviceprovider:

Vergelijk de data met jaargang:

BEDRIJFSPROFIEL PEOPLEWARE

Vanuit vestigingen Schiphol-Rijk en Brussel is PeopleWare sinds 2003 actief in de Benelux. De organisatie is in handen van drie aandeelhouders. PeopleWare is gespecialiseerd in het moderniseren en beheren van IT-omgevingen. Het bedrijf richt zich op verdere automatisering van IT door middel van selfservice automation en op het moderniseren van infrastructuren in de vorm van hybride cloudoplossingen. Uiteindelijk, zo verwacht PeopleWare, zal de publieke cloud de dominante infrastructuur zijn. PeopleWare bedient alle branches met accenten in de clusters zorg, lokale overheid en zakelijke dienstverlening (waaronder advocatuur en finance). Het bedrijf levert werkplekken, gebruikersondersteuning, infrastructuur beheer en applicatiediensten. Het bedrijf richt zich op de midsize markt en heeft Microsoft als belangrijkste strategische technologiepartner. PeopleWare streeft naar een sterke betrokkenheid bij de klant over alle lagen van de organisatie.

 

EEN FLINKE BOOST IN KLANTTEVREDENHEID

Teva is een allround farmaceutisch bedrijf, gevestigd in Haarlem, dat actief is in de ontwikkeling, productie en verkoop van geneesmiddelen, toedieningshulpmiddelen en zelfzorgproducten. Teva Nederland is onderdeel van Teva Pharmaceutical Industries, een beursgenoteerde farmaceutische onderneming die op wereldschaal opereert. Bij Teva werken 43.000 medewerkers. Toen PeopleWare drie jaar geleden de IT-servicedesk voor 1.200 werkplekken van drie vestigingen van Teva overnam, lag er een flinke uitdaging: 1 op de 4 calls werd niet naar tevredenheid van de eindgebruiker afgesloten. PeopleWare heeft de eerste en tweedelijns supportdesk opgezet, met een duidelijk eerste aanspreekpunt van de Teva-medewerker en verschillende procesverbeteringen doorgevoerd door werkinstructies op te stellen. Als belangrijkste KPI werd de ITsat-eindgebruikerstevredenheid van Giarte gehanteerd; deze cijfers werden gebruikt voor de vergelijking van de klanttevredenheid tussen de verschillende Europese landen. Korte tijd na de eerste ingrepen was de tevredenheid al opgeschroefd naar 92%, maar uiteindelijk is de klanttevredenheid uitkomen op ruim 97%. Daarmee scoort de IT-servicedesk van Teva Haarlem het beste van alle Teva-vestigingen in Europa.

 

  Omzet Aantal medewerkers
Global - ?
Nederland 22 mln. EUR* ?

*Omzet 2017

Aantal evaluaties in OP2018 Peer Group Aantal jaren in de studie
? Medium Size ?
Technologie- en platformpartners o.a.
Cisco, Citrix, HPE, Microsoft, Microsoft Azure, Microsoft Enterprise Mobility Suite, Office 365
Compliancy standaarden en richtlijnen
ISO 9001, ISO/IEC 27001, ISAE 3402/SOC1 Type II, NEN 7510, NEN 4400
Sectoren
PeopleWare geeft aan in alle sectoren vertegenwoordigd te zijn.

Diensten en tevredenheidsscores

Diensten en tevredenheidsscores 8,8

Physical device management (End User Management)

Superfans

Superfans 55%

Percentage "absoluut" aanbevelen

Easiness-score

Easiness-score 86

Gemaksscore voor niet-standaarddienstverlening