Simac

Aanbevelingsverdeling

 
 

Detractors

 

Passives

 

Fans

Giarte Trust Score (GTS)

 

Score Simac

 

Peer Group gemiddelde:
Medium Size

 

Score [[FILTER]]

 

Score Simac [[FILTER]]

Tevredenheidsscore

 

Simac, Standaarddienstverlening



 

[[FILTER]], Standaarddienstverlening

 

Simac, Standaard dienstverlening [[FILTER]]

Vergelijk de data met een andere serviceprovider:

Vergelijk de data met jaargang:

BEDRIJFSPROFIEL SIMAC

Simac is een familiebedrijf dat voor grote en middelgrote organisaties hoogwaardige technologie inzet ter verbetering van de bedrijfsprocessen. Simac is met name actief in de Benelux en overige landen in Europa. In Nederland levert Simac onder andere applicatie-, infra- en werkplekdiensten in de verticals retail, healthcare, finance, overheid, onderwijs, handel en industrie. Simac richt zich op langdurige samenwerkingsrelaties met haar klanten, waarbij Simac zich wil onderscheiden als een professionele, innovatieve, betrouwbare en flexibele partner. Hierbij wordt de klant dusdanig ontzorgd dat deze zich volledig op de business kan richten. Simac staat zich er op voor te doen wat nodig is, ook als dat buiten de SLA’s valt. Bedrijven willen zo veel mogelijk flexibiliteit realiseren en willen afscheid nemen van het eigenaarschap van hardware en licenties. Die trends dwingen af dat organisaties kiezen voor SaaS-oplossingen, een reden waarom Simac investeert in cloudcapaciteit (via eigen datacenters) en cloudcompetenties. Door het karakter van de onderneming zet Simac in op duurzame groei, bijvoorbeeld door selectieve overnames van gespecialiseerde spelers of startups.

 

DISASTER RECOVERY AS A SERVICE (DRAAS)

Voor uitvaartverzekeraar en -verzorger DELA heeft Simac een Disaster Recovery as a Service (DRaaS)-dienst ontwikkeld. Deze dienst, op basis van Microsoft Azure, levert een betaalbare, schaalbare en toekomstvaste oplossing voor het Business Continuity vraagstuk van DELA. Door inzet van deze dienst voldoet DELA aan de eisen van DNB (De Nederlandse Bank), terwijl de jaarlijkse kosten voor Business Continuity testen fors zijn afgenomen. Met de komst van de publieke cloud en de daarbij behorende functionaliteiten en businessmodellen zijn nieuwe mogelijkheden beschikbaar om een business continuity service te realiseren. Simac heeft de kracht van deze ontwikkeling gebruikt om DELA te helpen en heeft deze dienst nu beschikbaar gesteld voor alle klanten. Door nauwe samenwerking met het Microsoft ASR (Azure Site Recovery) Product Development Team is een product ontwikkeld dat uitstekend is toe te passen bij verschillende organisaties. Simac zoekt daarbij altijd naar een praktische balans tussen de publieke cloudoplossingen en reeds aanwezige oplossingen van de betreffende organisatie.

  Omzet Aantal medewerkers
Global 223 mln. EUR* ?
Nederland 91,9 mln. EUR* ?

*Omzet 2017

Aantal evaluaties in OP2018 Peer Group Aantal jaren in de studie
? Medium Size ?
Technologie- en platformpartners o.a.
Cisco, Citrix, Fortinet, HPE, IBM, Microsoft, Microsoft Azure, Office 365, Oracle, SAP, VMware
Compliancy standaarden en richtlijnen
ISO 9001, ISO 14001, ISO/IEC 27001, ISAE 3402/SOC1 Type II, NEN 7510
Sectoren
Simac geeft aan in alle sectoren vertegenwoordigd te zijn.

Hoogste Trustindicator

Hoogste Trustindicator 78

Communicatie

Diensten en tevredenheidsscores

Diensten en tevredenheidsscores 8,6

Connectivity (Infrastructure Management)

Easiness-score

Easiness-score 75

Gemaksscore voor niet-standaarddienstverlening

  Bekijk het profiel van Simac op cloudsourcing.nl