Sogeti

Aanbevelingsverdeling

 
 

Detractors

 

Passives

 

Fans

Giarte Trust Score (GTS)

 

Score Sogeti

 

Peer Group gemiddelde:
Large Size

 

Score [[FILTER]]

 

Score Sogeti [[FILTER]]

Tevredenheidsscore

 

Sogeti



 

[[FILTER]]

 

Sogeti [[FILTER]]

Vergelijk de data met een andere serviceprovider:

Vergelijk de data met jaargang:

BEDRIJFSPROFIEL SOGETI

Sogeti is een IT-dienstverlener op het gebied van technologie en engineering services. Het bedrijf maakt deel uit van de Capgemini Group en is met zo’n 25.000 IT-professionals wereldwijd actief op meer dan honderd locaties in Europa, de VS en in India. Sogeti bedient met name grootzakelijke organisaties in zowel de publieke als private sector. In nauwe samenwerking met klanten en partners stelt Sogeti optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden en voordelen van technologie. Het bedrijf combineert flexibiliteit en implementatiesnelheid om innovatieve toekomstgerichte oplossingen op het gebied van kwaliteitszorg, cloud en cyber security-diensten te implementeren, mede dankzij de inzet van kunstmatige intelligentie en verdergaande automatisering. Sogeti doet dit met technologiepartnerships met onder meer Microsoft, IBM, AWS, Oracle, HPE en SAP, volgens bewezen methodieken. Volgens Sogeti helpen ruim 2.450 Sogetisten in Nederland met een praktische ‘value-in-the-making’-aanpak en passie voor technologie de digitale transformatie van organisaties te realiseren.

 

EEN CLOUDGEBASEERDE EN GEPERSONALISEERDE WERKPLEK

Sligro, onderdeel van het beursgenoteerde Sligro Food Group NV, is een ambitieuze speler die zich richt op foodservice voor onder meer groot- en kleinschalige horeca, recreatiebedrijven, cateraars, grootverbruikers, bedrijfsrestaurants, pompshops en de institutionele markt. De organisatie heeft een landelijk netwerk met vijftig vestigingen en acht distributiecentra. Omdat Sligro opereert in een zeer concurrerende omgeving waarbij kostenstijgingen slechts in beperkte mate kunnen worden doorberekend in de verkoopprijzen, is een efficiënte bedrijfsvoering essentieel. Daarom investeert Sligro in effectieve logistieke en communicatieen informatiesystemen. Onderdeel daarvan is een flexibele en toekomstbestendige werkplek die eindgebruikers optimaal ondersteunt, ook als het gaat om het samenwerken met collega’s zowel binnen als buiten de organisatie. Sligro schakelde Sogeti in voor het implementeren van de cloudgebaseerde Sogeti Smart Workspace (SSW) die óók gericht is op het creëren van een prettige gebruikerservaring. De SSW maakt het mogelijk dat gebruikers overal beschikken over hun eigen gepersonaliseerde werkplek, onafhankelijk van het device dat ze gebruiken. Eindgebruikers binnen Sligro hebben hierdoor de vrijheid overal en altijd te kunnen werken. De oplossing is stapsgewijs via een organische migratie uitgerold: daarbij staat de toegevoegde waarde voor de eindgebruiker voorop. Met de nieuwe werkplek heeft Sligro ook weten te realiseren dat kosten van capex naar opex zijn gegaan en het beheer verregaand is vereenvoudigd.

  Omzet Aantal medewerkers
Global - ?
Nederland 250 mln. EUR ?
Aantal evaluaties in OP2019 Peer Group Aantal jaren in de studie
? Large Size ?
Technologie- en platformpartners o.a.
Sogeti heeft Global Alliances met IBM, HPE en Microsoft en daarnaast strategische partnerships met onder andere Amazon Web Services, Oracle, SAP, ServiceNow, VMware en vele anderen voor haar portfolio op het gebied van digital, cloud, security en testen.
Compliancy standaarden en richtlijnen
ISO 9001, ISO 140001, ISO/IEC 27001, NEN 4400, ISAE 3402/SOC1 Type I en II
Sectoren
Sogeti geeft aan in alle sectoren vertegenwoordigd te zijn.

Bereidheid

Hoogste Trustindicator 84

Hoogste Trustindicator

Application Development

Hoogste AM Dienstentevredenheidsscore 7,8

Hoogste AM Dienstentevredenheidsscore

Zero Repeat

Hoogste Proactiviteitsindicator 73

Hoogste Proactiviteitsindicator

  Bekijk het profiel van Sogeti op cloudsourcing.nl